Ligging:
Het centrum van Sunny Beach is op slechts 200 meter van het Opal Hotel gelegen. Het zandstrand ligt op ca. 250 meter afstand. In de directe omgeving vindt u diverse winkeltjes, restaurants en terrasjes. Bushalte bevindt zich op loopafstand.
Tip: breng een bezoek aan het historische Nessebar en ga een dagje naar het Aqua park.
Faciliteiten:
Het Opal Hotel beschikt over 102 kamers, verdeeld over een gebouw met 5 verdiepingen en voorzien van 2 liften. In de lobby is een receptie (met kluisverhuur) en een lobby bar aanwezig. Airconditioning in de publieke ruimtes.
Voor de maaltijden is er een buffetrestaurant en een à la carte restaurant en drankjes zijn verkrijgbaar bij de pool bar.
Buiten vindt u het sfeervolle zwembad met apart kinderbadje en kunt u heerlijk ontspannen op het zonneterras op uw ligbedje of onder uw parasol.
Verder biedt het Opal Hotel u tegen betaling een beauty salon, een kapper, medische service en een minimarkt. Er is gratis wifi in de openbare ruimte beschikbaar.
Let op: Bij aankomst in het hotel dient u een borg te betalen van €50,- per persoon.
Uw hotelkamer:
Alle standaardkamers (1-3 personen) in het Opal Hotel beschikken over een telefoon, televisie (kabel), airconditioning (individueel regelbaar), wifi, een kluisje (tegen betaling), babybedje en een balkon met zitje. Verder een badkamer met douche, toilet en föhn.
Houdt u er rekening mee dat de voordeelkamers (2 personen) qua ligging en faciliteiten kunnen afwijken van de standaardkamers.
Sport & Ontspanning:
In het Opal Hotel is er biljart en is er de mogelijkheid voor een massage (beide tegen betaling).
Verzorging Zomer 2017:
U verblijft in het Opal Hotel op basis van Logies & Ontbijt. Het (uitgebreide) ontbijt wordt in buffetvorm geserveerd.
LET OP: In het voor/naseizoen kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Zo zijn veelal de buitenfaciliteiten niet beschikbaar, de buitenzwembaden buiten gebruik en geen of beperkte animatie aanwezig. Ook kan het voorkomen dat een accommodatieverschaffer vergoeding kan vragen voor bepaalde faciliteiten of diensten en dat het All Inclusive aanbod iets beperkter kan zijn. Het kan voorkomen dat een deel van een hotel(complex) tijdelijk niet in gebruik is vanwege onderhoud of lage bezetting.