Perla Marina

Ligging:
Het Perla Marina is direct gelegen aan het brede zandstrand en op circa 300 meter van het centrum van Nerja. Op zo'n 800 meter vindt u een bushalte.

Faciliteiten:
Het 4-sterren Perla Marina Hotel bestaat uit 197 kamers en deze zijn verdeeld over 2 gebouwen. Beide gebouwen beschikken over een lift. Het hotel biedt u alle faciliteiten en services voor een fijn vakantieverblijf. Bij de receptie wordt u hartelijk ontvangen en deze is 24 uur per dag geopend. Even ontsnappen in een andere wereld kunt u in de leeshoek van het hotel. Het hotel beschikt over een buffetrestaurant waar u kunt genieten van heerlijke gerechten. Daarnaast is er een snack-/beachbar met terras.
Er is een heerlijk buitenzwembad en een apart kinderbadje. Rondom het zwembad staan de ligbedden en parasols gratis voor u klaar. Op het strand zijn de ligbedden en parasols tegen betaling. Gratis wifi mag tijdens uw verblijf niet ontbreken en dit wordt u dan ook gratis in de openbare ruimtes van het hotel aangeboden.

Uw hotelkamer:
De standaardkamers (1-3 personen) zijn netjes en verzorgd en beschikken over een telefoon, satelliet televisie (tegen betaling), airconditioning, huurkluisje en een koelkastje. De badkamers bestaan uit een bad of douche, toilet en föhn.

Tegen een meerprijs kunt u kiezen voor een standaardkamer met zeezicht (1-3 personen) en een balkon.

Sport & Ontspanning:
Bent u klaar met winkelen in het gezellige centrum van Nerja en heeft u een heerlijk frisse duik genomen in het zwembad? Dan is er tegenover het hotel een Spa om heerlijk te ontspannen, en waar u als hotelgast van Perla Marina korting krijgt op diverse behandelingen. 's Avonds wordt er 2 keer per week live muziek verzorgt.

Verzorging Zomer 2017:
U verblijft in het Perla Marina op basis van Logies & Ontbijt.

Tegen een meerprijs kunt u verblijven op basis van Halfpension (ontbijt en diner).

Let op:

In de periode van 01-11-2017 t/m 12-04-2018 zijn de reisleiding en de gidsen aan de Costa del Sol Engelstalig. De reisleiding zal uw accommodatie niet standaard bezoeken, maar is uiteraard wel telefonisch bereikbaar.

LET OP: In het voor/naseizoen en eventueel tijdens de winter periode (1 november t/m +/- 31 maart) kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Zo zijn veelal de buitenfaciliteiten niet beschikbaar, de buitenzwembaden buiten gebruik en geen of beperkte animatie aanwezig. Ook kan het voorkomen dat een accommodatieverschaffer vergoeding kan vragen voor bepaalde faciliteiten of diensten en dat de verzorging iets beperkter kan zijn. Het kan voorkomen dat een deel van het accommodatie complex tijdelijk niet in gebruik is vanwege onderhoud of lage bezetting.

Comments are closed.